Kajian Kepuasan Pelanggan

Pejabat Tanah Kubang Pasu sedang menjalankan Kajian Pengurusan Organisasi di Pentadbiran ini yang turut meliputi aspek penyampaian perkhidmatan kepada pelanggan. Kajian Mengenai Kepuasan Pelanggan Pejabat Tanah Kubang Pasu ini bertujuan untuk mengenalpasti sejauh mana kepuasan hati pelanggan Pejabat Tanah Kubang Pasu mengenai beberapa aspek penyampaian perkhidmatan.

Sehubungan itu, sukacita sekiranya Y.B. Dato’/ Y.Bhg. Dato’/ Tuan/ Puan dapat memberikan kerjasama dengan melengkapkan borang kaji selidik ini dan memberikan pandangan dan cadangan tambahan sekiranya ada. Penemuan kajian ini amat berguna dalam membantu Pentadbiran ini bagi mencadangkan penambahbaikan untuk meningkatkan keberkesanan dan kecekapan pengurusan dan penyampaian perkhidmatan Pejabat Tanah Kubang Pasu di masa hadapan.

Segala maklumat yang diberi akan dirahsiakan dan hanya angka-angka umum sahaja akan dianalisis dan digunakan bagi tujuan penyediaan laporan.
Di atas perhatian dan kerjasama yang diberikan dahulu dengan ucapan terima kasih.

Sekian.

Untuk muat turun borang sila klik pada Borang Kaji Selidik Kepuasan Pelanggan. Sila kembalikan semula borang ini melalui emel atau melalui pos pada This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. atau alamat di bawah:

 
PENTADBIR TANAH,
PEJABAT TANAH KUBANG PASU,
KOMPLEKS PENTADBIRAN DAERAH KUBANG PASU,
06000 JITRA,
KEDAH DARUL AMAN.

No.Tel : 04-918 3200 No.Faks : 04-917 0696

MOBILE

qr ptkp2
Scan QR KOD

PAUTAN

suk21malaysia pngmscmygoverment pngmampu1jpa pnghrmis pnggovjkptg2mdkpptgbpa3

MEDIA

Videos Icon

PELAWAT

039448
Hari IniHari Ini24
SemalamSemalam75
Minggu IniMinggu Ini147
Bulan IniBulan Ini1053
KeseluruhanKeseluruhan39448

UNDIAN

Adakah informasi dalam laman web ini memberi manfaat kepada anda?
  • Votes: (0%)
  • Votes: (0%)
Total Votes:
First Vote:
Last Vote: